We use cookies to give you the best experience on our website. By using our website, you are agreeing to our use of cookies. Accept Decline

FAQ

Συμπλήρωστε τον ταχυδρομικό κώδικα της περιοχής που βρίσκεστε στα πεδία με την ανάλογη ένδειξη και θα δείτε όλα τα καταστήματα που εξυπηρετούν την περιοχή σας.
Επιλέγετε ένα από τα καταστήματα που εξυπηρετούν την περιοχή σας και αφού δείτε το μενού του επιλέγετε τα προϊόντα που επιθυμείτε. Τα προϊόντα είτε θα εμφανιστούν αμέσως στο καλάθι σας έιτε θα δείτε στην οθόνη διάφορες επιλογές για πιθανές διαφοροποιήσεις που μπορείτε να κάνετε στο συγκεκριμένο προϊόν. Σε αυτή την περίπτωση, κάνετε τις διαφοροποιήσεις σας και ακολούθως πατάτε το πλήκτο "Add to Cart" και το προϊόν θα προστεθεί στο καλάθι σας. Όταν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας πατάτε το πλήκτρο "Ολοκλήρωση Παραγγελίας". Στην συνέχεια θα σας ζητηθούν κάποιες πληροφορίες σχετικά με τα στοιχεία σας και τη διεύθυνση παράδοσης σας πριν η παραγγελία σας αποσταλεί στο εστιατόριο.
Αυτό συμβαίνει στην περίπτωση που το εστιατόριο είναι κλειστό τη συγκεκριμένη στιγμή ή όταν το εστιατόριο έχει καθορίσει Έλαχιστο Ποσό Παραγγελίας και η παραγγελία σας μέχρι τη συγκεκριμένη στιγμή δεν το έχει φθάσει. Μπορείτε να αντιληθείτε ότι το εστιατόριο έχει Ελάχιστο Ποσό Παραγγελίας όταν αφού προσθέσετε προϊόντα στο καλάθι σας, το πάνω μέρος του καλαθιού σας έχει χρώμα γκρίζο και υπάρχει αναφορά για το συνολικό ποσό της ελάχιστης παραγγελίας όπως επίσης και για το ποσό που υπολείπεστε για να το φθάσετε.
Όχι, δεν υπάρχει καμία επιπλέον χρέωση. Το ποσό που θα χρειαστεί να πληρώσετε είναι ακριβώς το ίδιο ποσό που θα έπρεπε να πληρώσετε εάν τοποθετούσατε την παραγγελίας σας στο εστιατόριο που διαλέξατε τηλεφωνικός.
Ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας σας εξαρτάται αποκλειστικά από το ίδιο το εστιατόριο. Όταν το εστιατόριο αποδεκτεί την παραγγελίας σας θα ενημερώσει το σύστημα και για το χρόνο παράδοσης. Στη συνέχεια θα ενημερωθείτε και εσείς μέσω Email και SMS στο κινητό σας.
Μπορείτε να επανέλθετε πίσω και να κάνετε αλλαγές ή να ακυρώσετε την παραγγελία σας εφόσον δεν έχετε ολοκληρώσει τη διαδικασία της παραγγελίας. Αφού έχετε ολοκηρώσει τη διαδικασία της παραγγελίας για οποιαδήποτε αλλαγή ή ακύρωση της παραγγελίας σας πρέπει να επικοινωνήσετε κατευθείαν με το εστιατόριο.
Μόλις ολοκληρώσετε τη διαδικασία της παραγγελίας σας θα σας στείλουμε Email και SMS στο κινητό με τα οποία θα σας ενημερώσουμε ότι η παραγγελία σας έχει τοποθετηθεί και έχει σταλεί στο εστιατόριο. Μόλις το εστιατόριο αποδεκτεί την παραγγελία θα λάβετε νέο Email και SMS που θα σας ενημερώνει ότι η παραγγελία σας έχει γίνει αποδεκτή όπως και για το χρόνο παράδοσης. Εάν δε λάβεται την π΄ρωτη ειδοποίηση σημαίνει ότι η παραγγελίας σας δεν έχει τοποθετηθεί και μάλλον έχει γίνει κάποιο λάθος στη διαδικασία. Εάν δε λάβεται το δεύτερο μήνυμα σημαίνει ότι το εστιατόριο δεν έχει ακόμη κάνει αποδεκτή την παραγγελία σας.
O βασικός τρόπος πληρωμής τον οποίο προσφέρουν όλα τα εστιατόρια είναι μετρητά κατά την παράδοση, όπου πληρώνετε το ποσό της παραγγελίας στο άτομο που θα σας την παραδώσει. Έαν το εστιατόριο έχει επιλέξει να προσφέρει και πληρωμή με πιστωτική κάρτα διαδικτυακά τότε η ανάλογη επιλογή θα παρουσιαστεί κατά τη διαδικασία της παραγγελίας και αν θέλετε να τη χρησιμοποιήσετε πρέπει απλώς να την επιλέξετε. Σε αυτή την περίπτωση θα μπορείτε να πληρώσετε κατευθείαν μέσω Paypal (κάνοντας απλώς Login σοτ λογαριασμό σας αν έχετε) ή με την πιστωτική σας κάρτα, βάζοντας τα στοιχεία της. Σε μεμονωμένες περιπτώσεις κάποια εστιατόρια προσφέρουν και την επιλογή πληρωμής με κάρτα κατά την παράδοση, οπότε σε αυτή την περίπτωση το άτομο που παραδίδει την παραγγελία έχει μαζί του μηχανάκη πληρωμής.
Η δημιουργία λογαριασμού είναι υποχρεωτική για να τοποθετηθεί οποιαδήποτε παραγγελία καθώς πρέπει να επαληθεύσουμε τα στοιχεία σας πριν τα στείλουμε σε οποιοδήποτε εστιατόριο. Εάν είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιείτε το DeliveryMan μπορείτε να προχωρήσετε μέχρι το τέλος και να τοποθετήσετε την παραγγελία σας χωρίς να σας ζητηθεί να δημιουργήσετε λογαριασμό. Ο λογαριασμός σας θα δημιουργηθεί αυτόματα με τα στοιχεία σας και το μόνο που θα πρέπει να κάνετε είναι να επιβεβαιώσετε το Email σας και τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου.
Όχι, η επαλήθευση τόσο του αριθμού κινητού τηλεφώνου όσο και του Email γίνεται μόνο την πρώτη φορά;
Το Email είναι απαραίτητο γιατί αυτό θα χρησιμοποιείτε μαζί με τον κωδικό πρόσβασης για να συνδέεστε στο λογαριασμο σας. Επίσης τόσο το Email όσο και ο αριθμός του κινητού σας θα χρησιμοποιείτε για την ενημέρωσή σας σχετικά με τις παραγγελίες σας. Τέλος το κινητό σας είναι απαραίτητο ώστε σε περίπτωση οποιουδήποτε προβλήματος να μπορεί είτε το DeliveryMan είτε το εστιατόριο από όπου παραγγείλατε να επικοινωνήσει μαζί σας.
Όταν συνδεθείτε στο λογαριασμό σας θα προσέξετε ότι 2 από τις επιλογές που σας δίνοντε είναι να δείτε όλες τις Παραγγελίες σας και τις Αγαπημένες σας Παραγγελίες. Στην επιλογή "Οι Παραγγελίες μου" μπορείτε να δείτε όλες τις παραγγελίες που τοποθετήσατε μέσω του DeliveryMan. Μπορείτε να επιλέξετε τις παραγγελίες που τοποθετείτε πιο συχνά και να τις τοποθετήσετε στις Αγαπημένες σας Παραγγελίες απλώς πατώντας το εικονίδιο της Καρδιας στο πάνω δεξιά μέρος της κάθε παραγγελίας. Έτσι έχετε γρήγορη πρόσβαση στις αγαπημένες σας παραγγελίες και μπορείτε πατώντας μόνο ένα πλήκτρο να ξανατοποθετήσετε τις αγαπημένες σας παραγγελίες χωρίς να χρειαστε να τις ξαναδημιουργήσετε από την αρχή.
Με κάθε παραγγελία που τοποθετείτε στο DeliveryMan λαμβάνετε Βαθμούς Επιβράβευσης. Οι βαθμοί που λαμβάνεται είναι όσο είναι το ποσό της παραγγελίας σας εφόσον αφαιρεθεί το Φ.Π.Α. και η χρέωση παράδοσης αν υπάρχει. Εάν τοποθετήσετε παραγγελία με συνολική αξία 10 Ευρώ και 2 Ευρώ κόστος παράδοσης τότε θα λάβετε 9 Βαθμούς Επιβράβευσης αφού είναι το ποσό που προκύπτει αν αφαιρεθεί το κόστος παράδοσης (2 Ευρώ) όπως και το Φ.Π.Α. από το ποσό της παραγγελίας. Μαζεύοντας Βαθμούς Επιβράβευσης μπορείτε να κερδίσετε πλούσια δώρα με τους εξής 2 τρόπους: (1) Όταν φθάσετε στο σύνολο συγκεκριμένο αριθμό βαθμών (π.χ. 200, 500 κλπ.) οπότε θα λάβεται αυτόματα το δώρο που αναλογεί σε κάθε βαθμίδα και (2) Εάν στο τέλος κάθε μήνα είστε ο χρήστης που συνέλεξε τους περισσότερους βαθμούς επιβράβευσης κατά τη διάρκεια του συγκεκριμένου μήνα. Τότε θα λάβεται το μεγάλο δώρο του μήνα. Μπορείτε να δείτε όλα τα δώρα όπως και το πόσους βαθμούς έχετε λάβει στο Λογαριασμό σας στο DeliveryMan.